sunnuntai 12. elokuuta 2012

BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST...

Hej!

Kom hem igår från båten men orkade inte blogga p.g.a sömnbristen jag fick när jag var på kryssningen.
 Men resan gick bra och hade det super med all god mat och fint program som det fanns mycket av på Silja Line.
 I Stockholm var det jätte vackert och vi hade tur med vädret som hade varit dåligt de senaste dagarna, men nu sken solen och det var slut sommar i luften. Träffade min faster och kusin och åt lunch med dem och de hängde också med på shopping turen och visade några nya butiker jag inte förr hade hört om. Fick också shoppat en hel del, men dit for också en ganska stor summa pengar...
 På tillbaka vägen mådde jag lite dåligt, men det gick om som tur sen till nästa dag.
 Idag har jag varit på vår familjebekants konffis och dit har också hela dagen gått. Imorgon träffar jag Greta på stan och far säkert och äta något gott för det är ju sista dagen av sommarlovet, det betyder också skolmat för nästan ett halft år...
 Här är några bilder från båten + uppköpen. Tog inte så många bilder för orkade inte bära med kameran hela tiden. // Ina :)





Vinröda jeans-Vero Moda och verkkaren-Hollister

Väska-Esprit, stickad tröja-Vero Moda och tubhallsduk- Bik Bok

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti