keskiviikko 1. elokuuta 2012

TVÅ FLICKOR FRÅN ESBO


Hej! Vi är två flickor som är fjorton år och bor i Esbo. Vi har tänkt börja blogga, hoppas ni tycker om vår blogg!


Jag heter Greta! Jag spelar handboll och har andra intressen. Jag har en storasyster som är sexton och en katt som heter Lusse. Jag går i Mattlidens skola. Jag umgås gärna med mina vänner och jag är intresserad av fotografering när jag just fick en ny kamera en Canon 1100D. Jag tycker om att sporta och jag tycker om att baka och laga mat! //Greta





Jag heter Ina! Jag är intresserad av musik och jag spelar piano i Esbo musikinstitut. Jag skall kanske börja sjunga på hösten. Jag har spelat fotboll i 6 år men slutade förra våren. Nuförtiden  har jag nu bara gått på konditionssal o dansat på DCA. Tyvärr har jag inga syskon och inte heller något husdjur. Jag är väldigt intresserad av fotografering och mina bilder är tagna med en Canon 450D.//Ina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti